Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje2021-12-17 12:51:55Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Firma oparta na generacji Y2014-03-16 23:27:48Jest ich coraz więcej - młodych biznesów kierowanych przez młodych ludzi. Z sukcesami. Z "luzem". Z zadziornością. To tzw. startupy - ulubieńcy pokolenia Y. |
|
Pieniądze to nie wszystko2012-02-06 15:01:22Na motywację pracownika do pracy składa się wiele czynników i jak się okazuje w praktyce- pensja nie jest jedynym i czasem wystarczającym motywatorem. Dobry menedżer musi wiedzieć jak zachęcić swoich pracowników do pracy. |
|
Wróżyć każdy może2011-08-10 15:08:13Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny asortyment wydawał się kluczem do sukcesu. Co chwila klienci i konsumenci byli zaskakiwani nowościami. Marka była znana i rozpoznawalna. |
|
Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR2024-03-04 16:44:17Rozwój pracowników jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, bo to ludzie są najcenniejszym kapitałem. |
|
Tomasz Wostal - ekspert ds. kredytów w stolicy Polski2024-02-28 09:48:02W obliczu niedawnego wzrostu stóp procentowych, wiele osób zastanawia się, jak te zmiany wpłyną na rynek kredytowy w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy. W tym kontekście, postać Tomasz Wostal, uznawanego eksperta ds. kredytów z Warszawy, zyskuje na znaczeniu. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń menedżer marki
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.