Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki menedżer marki

Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
2019-03-26 19:26:43

Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych.

Artykuł Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
2021-12-17 12:51:55

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management).

Artykuł Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
2019-05-23 11:47:00

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii:

Artykuł 6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
2019-05-21 13:21:21

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.

Artykuł STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
2017-06-01 13:20:50

Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż.

Artykuł Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
Firma oparta na generacji Y
2014-03-16 23:27:48

Jest ich coraz więcej - młodych biznesów kierowanych przez młodych ludzi. Z sukcesami. Z "luzem". Z zadziornością. To tzw. startupy - ulubieńcy pokolenia Y.

Artykuł Firma oparta na generacji Y
Pieniądze to nie wszystko
2012-02-06 15:01:22

Na motywację pracownika do pracy składa się wiele czynników i jak się okazuje w praktyce- pensja nie jest jedynym i czasem wystarczającym motywatorem. Dobry menedżer musi wiedzieć jak zachęcić swoich pracowników do pracy.

Artykuł Pieniądze to nie wszystko
Wróżyć każdy może
2011-08-10 15:08:13

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny asortyment wydawał się kluczem do sukcesu. Co chwila klienci i konsumenci byli zaskakiwani nowościami. Marka była znana i rozpoznawalna.

Artykuł Wróżyć każdy może
Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR
2024-03-04 16:44:17

Rozwój pracowników jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, bo to ludzie są najcenniejszym kapitałem.

Artykuł Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR
Tomasz Wostal - ekspert ds. kredytów w stolicy Polski
2024-02-28 09:48:02

W obliczu niedawnego wzrostu stóp procentowych, wiele osób zastanawia się, jak te zmiany wpłyną na rynek kredytowy w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy. W tym kontekście, postać Tomasz Wostal, uznawanego eksperta ds. kredytów z Warszawy, zyskuje na znaczeniu.

Artykuł Tomasz Wostal - ekspert ds. kredytów w stolicy Polski

stron: 1 2 316

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń menedżer marki

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.